سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت ۱ الی ۴ روز کاری تحویل خواهند شد :

کالای خریداری شده در انبار سرویس تک موجود باشد.( مگر در موارد خاص کلیه کالاهای موجود در سایت همگی در انبار موجود هستند )

شهرهایی که شما میتوانید سفارش ارسال محلی را از طریق پیک و قبول هزینه ارسال آن از جنوب غرب تهران انتخاب نمایید:

تهران ، کرج 

در سایر شهرهای ایران سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

اگر سفارش شما به دلیل حجم و تعداد زیاد از طریق پست قابل ارسال نباشد و یا هزینه پستی مقرون به صرفه نباشد با هماهنگی طرفین سفارش از طریق باربری ارسال گردیده و بیجک دریافت بار به مشتری ارائه می گردد.

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده ، صورت نگیرد.

همه سفارشاتی که با پست پیشتاز ارسال میشود ، طی ۲ الی ۴ روز تحویل شما خواهد شد.

نحوه تحویل گرفتن سفارش

  • لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال  کارت شنایی معتبر ارائه دهید. کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.
  •  کالا  درب اصلی منتهی به خیابان تحویل داده خواهد شد.
  • لازم است در شهرهای تحت پوشش تحویل محلی تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور پیک کنترل شود.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • هزینه ارسال محلی برای سفارشها در تهران و کرج به عهده مشتری  می باشد.
  • درصورتی که مایل هستید از طریق پست پیشتاز سفارش خود را تحویل بگیرید، با انتخاب این گزینه مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان هزینه ارسال هنگام سفارش از شما دریافت خواهد شد. ارسال سفارش بالای ۳۰۰٫۰۰۰ تومان از طریق پستی رایگان است.